+38 (050) 508 30-31
Пн-Пт 9:00-19:00SEO залишається провідним інструментом по залученню клієнтів – так вважає 51% компаній D2 C У березні-квітні 2019-го року розробниками платформ для електронної комерції Yotpo і Magento було проведено дослідження на предмет того, який з існуючих каналів залучення клієнтів є найбільш значущим для D2C-компаній. Було опитано 512 топ-менеджерів e-commerce, з яких понад 40% були ще й засновниками брендів. За результатами наданого звіту, в 2019-му році SEO залишається одним з провідних каналів просування, з 51% займає другу сходинку рейтингу. На першому місці для D2C комерції залишаються соціальні мережі. А прямий трафік зайняв тільки третю позицію, показавши результат в 50%. Четверту і п'яту сходинки рейтингу впливу каналів залучення клієнтів...
Корисні статті