Список міст

+38 (050) 508 30-31

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

+38 (097) 565 62-10

RU | UA

Аналіз канонікал


Проблема дубльованих сторінок сайту є однією з найбільш критичних при просуванні. Найвірніший спосіб боротьби з нею – це використання коду редирект 301. Але не завжди цей шлях можна реалізувати: бувають ситуації, коли це неможливо зробити або технічно (з-за особливостей CMS), або ж коли наявність однакових і майже однакових URL за змістом необхідно функціонально.

Аналіз каноникал   Тег canonical був введений в обіг компанією Google в 2009-му році в якості покажчика головної сторінки серед дубльованих. Використовуючи його всередині, ви тим самим даєте зрозуміти роботу, який з дублів є головним і підлягає індексації. При цьому всі важливі характеристики, типу посилальної маси, PageRank та інші пов'язані сигнали, переносяться на URL, який вказаний основним.

Використання тега канонікал корисно при застосуванні різних «движків» (CMS), в яких особливістю є автоматичне створення дублів. Так само його можна ефективно використовувати в тих випадках, коли однакові сторінки необхідні для забезпечення функціональних можливостей сайту.

У яких випадках використовується тег канонікал, і в чому його користь при просуванні

Для СЕО фахівців не є секретом той факт, що наявність дубльованих URL за змістом негативно відбивається на просуванні. Робот не може самостійно зрозуміти, який з них є головним, і просто не проводить індексацію. В результаті – втрата рейтингу при ранжируванні, більш низька видача в результатах пошуку на запити, втрата клієнтів. Якщо є технічна можливість, для видалення дублів використовують редирект – код 301, який перенаправляє користувача і пошукового робота в актуальний розділ. Але не завжди його використання можливо технічно.

Тег канонікал, із зазначенням головної сторінки серед дублів, використовується в таких випадках:

  • За наявності різних способів сортування товару, коли використовуваний варіант прописується в URL
  • При можливості відображення сторінки каталогу з усіма товарами (функція – показати все)
  • При наявності одного товару з різними характеристиками (наприклад – колір)
  • При використанні функції «сторінка друку»
  • При наявності партнерської програми на сайті (наприклад – реферальная система)
  • При використанні різних мовних версій
  • При необхідності «склеїти» файл індексу каталогу
  Використання тега каноникал

Всі ці випадки функціонально припускають наявність однакових сторінок з різними URL-адресами. Але індексуватися повинна тільки одна – та, яку ви виберете головною, основною. Проведення перевірки та аналізу правильного використання канонічних посилань в цьому випадку є вкрай важливим для просування сайту.

Чим проводиться аналіз сайту на використання тега канонікал

При виборі інструменту, який дозволяє зі 100 відсотковою впевненістю якісно провести аналіз канонікал, кожен СЕО-спеціаліст керується об'єктивними і суб'єктивними чинниками: досвід, зручність використання, ефективність проведення аналізу, швидкість виконання роботи. Але крім отримання достовірних результатів, необхідний великий практичний досвід у проведенні аудиту сайту, щоб правильно інтерпретувати отримані результати, і прийняти вірне рішення.

Проведення аналізу каноникал   Фахівці Seostudy.Com.Ua володіють великим практичним досвідом роботи з проведення аналізу канонікал для сайтів різної спрямованості. У своїй практиці ми використовуємо перевірені і надійні методи – додаток Screaming Frog SEO Spider, яке сьогодні є одним з найнадійніших для СЕО фахівців.

Провівши необхідний аналіз, ми ретельно вивчимо результати, надамо повний перелік необхідних змін, підкажемо сторінки, на які буде найефективніше використовувати тег канонікал, і максимально підвищимо можливості вашого сайту при просуванні в найпопулярніших пошукових системах.






Зворотній зв'язок: Якщо у вас є питання по розкрутці або просуванню сайту, пишіть нам!

.