Список міст

+38 (050) 508 30-31

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

+38 (097) 565 62-10

RU | UA

Аналіз заголовків Н1 та Н2, перевірка на наявність і дублі


Пошукові системи при індексації сайту або окремих його сторінок враховують безліч чинників ранжирування. Одним з них є правильне Використання тегів , розташованих всередині вихідного коду. За своєю суттю вони являють собою заголовок і підзаголовки тексту, які допомагають користувачеві легше сприймати розміщену інформацію, використовувати її з користю для себе. Аналіз їх правильного застосування є важливою частиною СЕО аудиту.

При індексації сторінка робот ставить себе на місце користувача і оцінює структуру тексту з його точки зору. Якщо теги заголовків H (від англійського слова heading – заголовок) розставлені не вірно, роботу складно оцінити представлену інформацію про зміст і ключових словах. Упорядковане застосування H1-H2 в процесі аналізу дають переваги вашому сайту в системі ранжирування.   Аналіз заголовків H1 і H2

Якщо говорити про ступінь важливості аналізу, то для пошукових систем H1 знаходиться в будинку переліку елементів сторінки разом з  мета title. Тому дуже важливо, щоб власники ресурсів, веб-майстри і СЕО оптимізатори при їх розстановці максимально уважно ставилися до вимог пошукових систем.

Вимоги до тегів <H1-H2>, та основні помилки при їх використанні

Теги заголовків розділені на шість груп за значимістю – від 1 до 6. Але для СЕО оптимізації найбільшу роль відіграють тільки дві-H1 і H2. Перший з них використовується для назви тексту. Він відрізняється від title тим, що розташований в «теле» сторінки, а не в її «шапці». Це – заголовок, який коротко дає зрозуміти, про що піде мова.

Пошукові системи пред'являють до них низку вимог:

  • Розташування в самому початку тексту
  • Виділення самим великим і жирним шрифтом
  • Використання на сторінці тільки один раз
  • Унікальність і відсутність дублів всередині сайту
  • Не перевантажувати безглуздою інформацією
  • Використовувати лише текст – без картинок і посилань
  • Довжина – 3-5 слів
  • Обов'язкове використання ключів, але не перенасичення ними
  • Текст не повинен дублювати тайтл
Зробити аналіз заголовків   Для того щоб просування сайту відбувалося без проблем, при правильному структуруванні тексту потрібно переконатися в тому, що всі H1 і H2 розставлені відповідно до вимог пошукових систем. А використовуючи їх рекомендації, можна правильно підійти до підходу створення заголовків сторінок сайту, тим самим виключивши вірогідність зниження значущості його при ранжируванні.

До H2 вимоги практично аналогічні за винятком кількох пунктів: їх можна використовувати кілька разів, вони виділяються не таким великим шрифтом, і в них допускається використання слів, що не мають смислового навантаження. Але його значення також впливає на ранжування при індексації.

Виходячи з перерахованих вимог, можна виділити ряд найбільш поширених помилок, виявлення яких і здійснюється нашими фахівцями:

  • Багаторазове використання тега на сторінці
  • Дублювання мета-тега тайтл
  • Перевантаженість ключами
  • Висновок всередині тега картинок і посилань
  • Порожні заголовки або відсутність тегів H1 і H2
  • Використання спам-обертів – нелогічне складання фрази

Саме для цього, при проведенні СЕО аудиту, проводиться аналіз заголовків, а при необхідності – видаються рекомендації по їх виправленню.

Як проводиться аналіз H1 H2

Знаючи про основні вимоги пошукових систем, до використання тегів вже на початковому етапі створення сайту потрібно підходити зважено і продумано. Але з урахуванням людського фактора, виключати наявність помилок не можна. Тому аналіз заголовків & ndash; операція не тільки рекомендована, але і необхідна. Провести її вручну технічно можливо, але це тягне за собою величезну втрату часу, і не виключить наявність помилок все з тієї ж причини.

Фахівці Seostudy.Com.Ua для проведення аналізу заголовків H1 і H2 в процесі СЕО аудиту використовують потужний інструмент – спеціалізовану програму Screaming Frog SEO Spider. За результатами сканування вашого сайту, ми виявимо помилки, і складемо список рекомендацій з чітким зазначенням тих сторінок, на яких необхідно внести правки.   Аналіз заголовків при СЕО аудиті

Значимість аналізу заголовків H1 і H2 для просування сайту є однією з найбільш пріоритетних. Використовуючи на етапі створення рекомендації і вимоги пошукових систем, ви підвищуєте свої шанси на вдалу індексацію, і покращуєте ранжування. Ми ж зі свого боку просто перевіряємо ваші помилки, і даємо ефективні поради щодо їх усунення.






Зворотній зв'язок: Якщо у вас є питання по розкрутці або просуванню сайту, пишіть нам!

.