Список міст

+38 (050) 508 30-31

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

+38 (097) 565 62-10

RU | UA

Коментарі на форумах (Краудмаркетинг)


  • Посилання в вічних статтях від 2000 грн / міс

  • Посилання на форумах, краудмаркетінг від 80 грн / шт

  • Посилання в довідниках від 100 грн / шт

Такий метод просування, як крауд-маркетинг, що має на увазі під собою безпосереднє спілкування від імені споживача з потенційною цільовою аудиторією. Він здійснюється шляхом залишення відгуків, участі в дискусіях на форумах і соціальних мережах з обов'язковою згадкою товару, що просувається або бренду. Бажано із зазначенням прямого посилання. Іншими словами, це те, що в народі називають «сарафанним радіо», що використовується в якості інструменту для просування умілими маркетологами.

Розміщення посилань в коментарях на форумах, соціальних мережах і отзовиках набуває все більшу популярність. Цей метод ефективний, досить простий і відносно недорогий, що і обумовлює його все більшого поширення серед СЕО-фахівців.

Його цілі і завдання:

  • Зростання відвідуваності сайту і покращення конверсії
  • Підвищення довіри в пошукових системах
  • Розбавлення покупної посилальної маси природними посиланнями
  • Популяризація бренду/товару
  • Підвищення довіри і поліпшення поведінкових факторів
  Крауд-маркетинг як засіб просування

Вміло використовуючи крауд-маркетинг у просуванні, можна досягти непоганих результатів.

Однак навколо цього методу просування існує багато міфів, які породжують завищені очікування. Цей інструмент допоможе далеко не всім. А власники тих сайтів, для яких коментарі на форумах дійсно можуть дати потрібний результат, часто допускають помилки, які зводять нанівець будь-які тимчасові і фінансові витрати при проведенні крауд-маркетингу.

Особливості крауд-маркетингу та основні помилки при його проведенні

Назвати цей метод новим не можна: вже давно відомий такий вид послуг, як просування сайту через спільноти, який, по суті, і є крауд-маркетингом. Однак його справжні цілі дещо ширші, ніж просто залишити посилання на сайт або відгук в місці спілкування цільової аудиторії. Саме в цьому і криється основна помилка недосвідчених маркетологів-недооцінка можливостей і поставлених завдань.

Размещение ссылок на форумах и отзывов о сайте Просування сайту через коментарі на форумах і в соціальних мережах передбачає ретельно підготовлену роботу, яка включає крім схвального відгуку або згадки ще й відстеження настроїв в обговоренні, а так само оперативну реакцію на негативні настрої. Якщо ви не будете знати, з якими проблемами стикаються ваші клієнти, ви не зможете вжити заходів для їх усунення. І це теж одне із завдань крауд-маркетингу.​

Мало залишити потрібний коментар. Важливо постійно брати участь в процесі обговорення і направляти його в потрібне русло. Процес спілкування має бути живим і природним, інакше він не викличе довіри і не досягне потрібних цілей.

Не менш важливим є і вибір відповідних майданчиків. Ними можуть стати: спеціалізовані форуми, групи в соціальних мережах, сайти отзовіков, контентні проекти з можливістю коментувати опубліковані статті. Багато з них знайти можна просто через пошук. Але відібрати ті, які допоможуть досягти швидкого результату, не завжди буває легко. Особливо – не фахівцеві.

Ще однією помилкою можна вважати очікування швидкого ефекту. Залежно від конкурентності напрями сайту, період, протягом якого ви почнете відчувати перші результати, може розтягнутися на кілька місяців. Втім, це специфіка будь-якого СЕО-просування: для того, щоб отримати, потрібно чимало попрацювати. Крайд-маркетинг це копітка робота по просуванню

Важливо розуміти, що крауд-маркетинг ефективний далеко не для всіх видів бізнесу. І витрати, понесені на нього, можуть стати просто марною тратою грошей. Так, найменш ефективний цей спосіб для наступних видів сайтів:

  • Компанії в2в з дуже великим цінником (промислове обладнання, наприклад)
  • Для сайтів з товарами дуже вузької спрямованості
  • Для ситуативних послуг (злом замків, ремонт взуття тощо)
  • Для товарів повсякденного призначення (хліб, сіль і т. д.)
  • Сайтів з вузькою регіональною спрямованістю (перукарні, невеликі магазини і т. д., якщо тільки мова не йде про регіональної мережі)
  • Для мережевого маркетингу (крауд-маркетинг просуває, як правило, щось конкретне, а не цілий напрям діяльності)
  • Сайтів, які ведуть протиправний (або порушує законодавство) вид діяльності

У всіх інших випадках коментарі на форумах, відгуки на спеціалізованих сайтах і просування в соцмережах стануть відмінним інструментом просування, популяризації бренду і залучення клієнтів в умілих руках.

Кому довірити крауд-маркетинг

Для здійснення просування сайту через форуми та інтернет-спільноти можна вибрати два шляхи реалізації: через створення відділу внутрішнього, і через аутсорсинг – передачу прав на проведення СЕО-компані стороннім особам. Перший спосіб хороший для великих компаній, продукт яких дуже специфічний. Через внутрішній відділ буде легше знайти спільну мову з аудиторією, і швидше реагувати на виникаючі негативи. Однак, високі адміністративні витрати, тривалий період навчання фахівців та інші негативні фактори не дозволять більшості власників бізнесу досягти ефективного результату в короткі терміни.

Передача процесів крауд-маркетингу на аутсорсинг фахівців Seostudy.Com.Ua має цілий ряд переваг, і дозволить істотно скоротити витрати при досягненні умовної одиниці ефекту. По співвідношенню вартості і якості результату для вас це може стати кращим виходом:

Замовити крауд-маркетинг в Seostudy.Com.Ua  

Ми залучаємо до роботи тільки професіоналів з великим досвідом
Проводиться ретельний аналіз майданчиків і конкурентів
На кожну компанію крауд-маркетингу складається детальний план
На кожному форумі використовується авторитетний запис (або існуючий, або»розгойдується» з нуля)
Регулярно проводиться аналіз ефективності і вносяться корективи в існуючий план
Здійснюється контроль за поведінковими настроями, про зміну і причини яких складається детальна доповідна записка з пропозиціями про вжиття необхідних заходів

Такий ретельний підхід дозволяє найбільш ефективно використовувати метод контрольованої «сарафанного радіо», мінімально знизити фінансові витрати та репутаційні втрати, добитися високого результату в найменші терміни, які тільки можливі. Для того, щоб скористатися усіма нашими знаннями та досвідом, досить укласти з нами договір на СЕО аутсорсинг, або замовити окремо послугу просування через коментарі на форумах та інтернет спільнотах.






Зворотній зв'язок: Якщо у вас є питання по розкрутці або просуванню сайту, пишіть нам!

.