Список міст

+38 (050) 508 30-31

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

+38 (097) 565 62-10

RU | UA

Наш Чек Лист по СЕО Аудиту


Видаючи список рекомендацій для власника сайту щодо внесення виправлень, необхідність яких розкривається в процесі проведення СЕО аудиту, багато компаній обмежуються заповненням шаблонних форм. Однак, виходячи з того, що технічний аудит не може мати шаблонного підходу, ми керуємося іншими правилами.

Видаючи підсумковий результат, наші фахівці завжди намагаються максимально розкрити всі наявні недоліки ресурсу, які заважають його просування в тій чи іншій мірі, після чого запропонувати рекомендації по виправленню. Для цього роблять величезний перелік робіт, які ми виклали в цьому чек-листі. Ознайомившись з ним, ви краще будете розуміти ті процеси, які відбуваються при проведенні СЕО-аудиту компанією Seostudy.Com.Ua.

Перевірка мета тегів тайтл і дискрипшн   Перевірка мета тегів title і description. В процесі проведення аналізу наші фахівці перевіряють наявність і правильність заповнення мета тегів title (назва сторінки) і description (опис її змісту, який відображається в пошуковій видачі). Так само перевіряється наявність і відсутність дублів. В результаті видається технічне завдання програмісту на доведення цієї складової сайту до необхідного стану.

 

Перевірка кодів відповідей сервера   Перевірка кодів відповідей сервера. Проводиться сканування сайту на предмет пошуку сторінок з кодами третього, четвертого і п'ятого порядків (3ХХ, 4ХХ, 5ХХ). В процесі роботи ми здійснюємо пошук сторінок, які порушують нормальну роботу сайту: неіснуючі, довго що завантажуються, з ланцюжком перенаправлень. В результаті видається технічне завдання програмісту на виправлення виявлених помилок, що полегшить попадання сайту в ТОР.

 

Аналіз заголовків Н1 і Н2   Аналіз заголовківH1 іH2. Теги заголовків мають велике значення для просування сайту. В процесі аналізу ми виявляємо наявність або відсутність їх дублів, правильне розташування H1, наявність або відсутність заспамленности ключовими словами, відповідність їх пошуковим запитам та іншим вимогам, що пред'являються пошуковими системами. За результатами перевірки складається технічне завдання, а не просто видається результат аналізу.

 

Аналіз картинок на альт і тайтл   Аналіз картинок на alt і title. Наявність альтернативного тексту (атрибут alt) і опису картинок (атрибут title) відіграють важливу роль для успішного просування. При проведенні аналізу ми перевіряємо наявність атрибутів як таких, їх правильне заповнення, наявність в них ключових запитів, їх довжину і відповідність змісту самому зображенню. За результатами створюється технічне завдання на виправлення помилок з нашими рекомендаціями.

 

Аналіз сторінок на дублі   Аналіз сторінок на дублі. Повторювані сторінки на сьогоднішній день є найбільш частою помилкою при підготовці сайту до просування. Виявити їх непросто, але можливо. При скануванні сайту ми використовуємо як спеціальні скрипти, так і сторонні сервіси. В результаті ми знаходимо абсолютно всі наявні дублі сторінок, точно вказуємо їх місце розташування, знаходимо причину їх виникнення, видаємо ТЗ на усунення цих причин.

 

Аналіз сторінок пагинации   Аналіз сторінок пагинации. Пагинация – це спосіб посторінкового відображення інформації на сайті з нумерацією сторінок. Її неправильне застосування часто призводить до негативних наслідків, таким, як поява дублів. В процесі проведення аналізу, ми видаємо свої рекомендації щодо усунення наслідків: використання noindex, функції «дивитися все», нескінченної прокрутки і т. д., вибираючи оптимальний для кожного конкретного випадку.

 

Аналіз каноникал   Аналіз каноникал.  Боротьба з дублюючими сторінками не завжди доречна – або технічно через особливості CMS сайту, або ж через необхідність їх наявності. Щоб це не заважало просуванню, використовується тег canonical, який дає команду пошуковому роботу, який з дублів вимагає індексації. Ми аналізуємо вже застосовані теги, а так само проводимо аналіз того, де їх використовувати найефективніше. Видаємо свої рекомендації і ТЗ програмісту.

 

Аналіз карти сайту   Аналіз карти сайту. Наявність файлу sitemap (карта сайту) набагато полегшує завдання пошуковим роботам. Вони швидше знаходять нові сторінки, визначають їх пріоритетність, дізнаються, які сторінки не слід індексувати. Карта сайту так само допомагає пошуковикам побачити зміни у вже проіндексованих сторінках. При аналізі sitemap наше завдання – виявити правильність його складання і заповнення, і видати потрібні рекомендації для виправлення у вигляді ТЗ.

 

Перевірка необхідності в захищеному протоколі   Перевірка необхідності в захищеному протоколі. Використання розширеного захищеного протоколу HTTPS на наше переконання має велике значення для успішного просування. Але не всі сайти на сьогоднішній день дійсно цього гостро потребують. При проведенні аналізу сайту, наші фахівці ретельно вивчають особливості ресурсу, наскільки актуальним є перехід на захищений протокол для просування, і видають свої рекомендації.

 

Типовий чек-лист від сайту Seostudy.Com.Ua виглядає так:

 

  1. Перевірка роботи функціоналу CMS
     
  2. Формування title, description, keywords, h1-h3:
    - Формування загально-описових мета тегів і title для головної сторінки;
    - Створення шаблонів мета тегів і title для категорій;
    - Створення шаблонів мета тегів і title для підкатегорій;
    - Створення шаблонів мета тегів і title для товарів;
    - Створення шаблонів мета тегів і title для сторінок брендів;
    - Створення шаблонів мета тегів і title для статичних сторінок;
    - Формування загально-описового H1;
    - Створення шаблонів для H1;
    - Створення шаблонів для H2;
    - Створення шаблонів для H3;

     
  3. Перевірка дублів і технічних сторінок:
    - Перевірка дублювання текстів на сторінках;
    - Виведення номера сторінки в мета і title на пагінації категорій;
    - Виведення номера сторінки в мета і title на пагінації підкатегорій;
    - Виведення номера сторінки в мета і title на пагінації сторінок брендів;
    - Виведення номера сторінки в мета і title на пагінації сторінок новин і статей;
    - Перевірка наявності rel="canonical" на сторінках фільтрів;
    - Перевірка відсутності rel="canonical" на пагинации сторінок;
    - Перевірка правильності розстановки
    і rel="nofollow";
    - Перевірка наявності дубльованих мета тегів і title на всьому сайті;
    - Перевірка наявності 301 редиректу з www.site.com на http://site.com.
    < / span>
     
  4. Оптимізація коду:
    - Перевірка послідовності посилань на товар;
    - Перевірка наявності посилань на TAB;
    - Перевірка послідовності заголовків H1-H6 або виявлення зайвих елементів у заголовках;
    - Перевірка на наявність зайвого коду;
    - Перевірка кількості H1 на всіх сторінках сайту.

     
  5. Чистота семантики:
    - Перевірка зайвих слів на семантичній сторінці;
    - Перевірка наявності текстів з POP-UP в коді сторінки відразу при її завантаженні, до відкриття POP-UP.

     
  6. Оптимізація фрагменту:
    - Перевірка наявності мікророзмітки.

     
  7. Оптимізація зображень:
    - перевірка наявності атрибута alt на зображеннях;
    - перевірка наявності атрибута title на зображеннях.

     
  8. Стилістика:
    - Перевірка відображення списку стилів.

     
  9. Інше:
    - Перевірка кодів відповіді сервера;
    - Перевірка проблеми наявності посилань сторінок на саму себе;
    - Перевірка наявності зайвих посилань з сайту;
    - Перевірка коректного заповнення файлу robots.txt;
    - Перевірка наявності ЧПУ для всіх URL сайту;
    - Перевірка наявності і правильності sitemap.xml;
    - Перевірка швидкості завантаження сторінок.

     

В процесі СЕО аудиту проводиться і ряд інших заходів, які при необхідності може замовити кожен клієнт: перевірка на мультибраузерность, на наявність битих посилань і так далі.

Але саме цей чек-лист є базовим і основним, за підсумками якого підготувати сайт до успішного просування буде набагато простіше. І найголовніше-правильно підготувати.

 

 






Зворотній зв'язок: Якщо у вас є питання по розкрутці або просуванню сайту, пишіть нам!

.