Список міст

+38 (050) 508 30-31

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

+38 (097) 565 62-10

RU | UA

Підбір ключових слів (Семантика)


На етапі СЕО-оптимізації перед початком просуванням перед власниками інтернет-ресурсів будь-якого типу однією з перших стоїть завдання правильного складання семантичного ядра. Інакше кажучи, потрібно вибрати ті запити, за якими вас можуть шукати потенційні клієнти. І максимально ефективно використовувати їх в текстовому Контенті. Від того, наскільки точно буде виконаний підбір ключових слів, і наскільки якісно їм будуть відповідати сторінки вашого сайту, безпосередньо залежить стан вашого інтернет магазину у видачі пошуковиків.

Ключові слова – це найчастіше фрази, які описують зміст сторінок вашого сайту. Чим точніше вони збігаються з текстом запитів відвідувачів пошукових систем, тим вище релевантність того чи іншого розділу ресурсу, тим вище положення у видачі, тим ефективніше буде відбуватися просування.   Що таке ключові слова

Сьогодні для підбору ключових слів існує багато спеціальних програм і онлайн сервісів. Але вміння правильно інтерпретувати результати, розподіляти запити по сторінках і оцінювати поточний стан конкурентів по цій позиції вимагає практичних умінь і навичок, якими повною мірою володіють наші фахівці. Працюючи над оптимізацією вашого сайту, ми не просто підбираємо ключі, а грамотно їх розподіляємо по контенту, враховуючи жорсткі вимоги пошукових роботів до заспамленности ключами.

Чому підбором ключів повинні займатися фахівці

Використання для підбору ключових слів спеціальних сервісів самостійно зробити не складно. Але ось скласти з них грамотне семантичне ядро сайту – це вже завдання, виконати яку без розумінь тонкощів СЕО-просування досить складно. І ось чому.

Види ключових запитів  

Перш за все, потрібно знати, що пошукових запитів, за якими здійснюється підбір ключових слів, існує кілька типів. Основні з них:

Інформаційні запити – якщо користувач намагається знайти певну інформацію. Наприклад, як зробити ремонт своїми руками.

Навігаційні – коли користувач шукає конкретний ресурс або групу сайтів з загальною спрямованістю. Наприклад, при пошуку будь-якої соціальної мережі, сайту новин і т. д.

Транзакційні – група запитів, які користувач задає при бажанні здійснити транзакцію. Наприклад, замовити СЕО-оптимізацію сайту, скачати CMS і т. д.

Використання кожної з цих груп в тій чи іншій мірі регулюється спрямованістю сайту. Наприклад, для інтернет-магазину в першу чергу важливі транзакційні. Для контентного-інформаційні. І так далі. Але для підбору ключових слів важливі всі існуючі групи. Інакше кажучи, використовуючи тільки один тип запитів, ви істотно звужуєте можливості просування. Ось для того, щоб визначити пріоритетність ключів для вашого конкретного випадку, і буде потрібно допомога фахівця.

Крім цього, ключі використовуються і в контекстній рекламі, і в складанні мета тегів title і alt картинок – для всіх елементів внутрішньої і зовнішньої оптимізації. Тільки професійний підхід дозволить зробити це найбільш ефективно.

Вибираючи Seostudy.Com.Ua, отримуєте професійний підхід у складанні ядра

Фахівці нашої компанії використовують всі відомі способи підбору ключових слів: спеціальні сервіси, програмні продукти і готові бази. Кожен з них застосовується на тому чи іншому етапі складання семантичного ядра, виконує свої завдання, а задіяння всього комплексу приносить найбільш ефективні результати.

В цілому підбір ключових слів ми виконуємо в п'ять етапів:

  • Збір базових (маркерних) запитів
  • Оцінка ключів конкурентів
  • Розширення бази запитів
  • Чистка фраз від нецільових виразів
  • Поділ запитів по групах
  Як здійснюється підбір ключових слів

На основі отриманих даних, і виходить кінцевий результат при підборі ключових слів для конкретного сайту.

впродовж всього процесу ми застосовуємо цілий ряд інструментів, найбільш ефективним з яких вважаємо такі сервіси, як Serpstat і SeRanking. Не відмовляємося від допомоги і служб самих пошукових систем - Google AdWords, Webmaster Tools або Google Analytics. Таким чином наш професійний підхід враховує всі можливі фактори, які впливають на якісний підбір ключових слів. Замовляючи наші послуги, ви отримуєте незмінно результат високої якості, що підтверджують наш багаторічний досвід і сотні успішних просунутих сайтів.

 






Зворотній зв'язок: Якщо у вас є питання по розкрутці або просуванню сайту, пишіть нам!

.