Список міст

+38 (050) 508 30-31

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

+38 (097) 565 62-10

RU | UA

Перевірка метатегів тайтл, дескріпшн на дублі


Сайт Візитка 1000 грн.  Замовити Seo Аудит
Корпоративний сайт 1500 грн.  Замовити Seo Аудит
Інтернет-магазин

2500 грн.

 Замовити Seo Аудит

 

 

Перевірка мета-тегів тайтл, дискрипшн на дублі

Для оцінки релевантності (відповідності запиту користувача) сайту пошукові системи активно використовують ту інформацію, яку надає для них власник ресурсу, а саме - у змісті тієї чи іншої сторінки. Крім цього ретельно досліджувалися title і description – мета-теги, укладені в спеціальний контейнер у вихідному коді

Своїй появі мета-теги зобов'язані Тіму Бернерсу-Лі – одному з засновників інтернет і мови HTML. Їх роль багатогранна, але одна з найголовніших – розповісти пошуковику, про що йде мова на тій або іншій сторінці сайту:

  • Title – її заголовок (назва)
  • Description – про що йде у ній мова
Перевірка мета-тегів тайтл, дискрипшн на дублі

Так, тайтл відображається в першій сходинці в результатах пошуку, в заголовку браузера, прев'ю поста в соціальних мережах, як заголовок сторінки. І чим більше він буде відповідати запиту користувача, тим вище ймовірність його переходу на ваш сайт.

Не менш важливий і дискрипшн: опис, яке буде відображатися у видачі, як короткий зміст. І чим цікавіше буде воно для користувача, тим вище ймовірність того, що він зацікавиться вашою пропозицією.

Що важливо в title і description і навіщо перевіряти їх на дублі

Сучасні алгоритми роботів пошукових систем пред'являють до meta ряд вимог, за мірою дотримання яких оцінюється і рівень релевантності. Основні з них:

  1. Унікальність. Вони не повинні повторюватися.
  2. Довжина. Занадто довгі або короткі tegs оцінюються нижче.
  3. Наявність ключів. У змісті meta обов'язково повинні бути ключі, але не в надмірній кількості.
  4. Грамотність написання. Помилки в написанні тайтл і дискрипшн знижують рейтинг.
Перевірка метатегів при сео аудиті   Дублювання title і description – це серйозна помилка в СЕО просування. Однакові мета-теги можуть зустрічатися навіть на одній сторінці. Притому що головний принцип просування – вони не повинні повторюватися навіть в межах сайту. Не завжди дублі з'являються з вини неуважності розробника. Нерідкі випадки, коли це відбувається через технічні помилки CMS. Тому при SEO аудиті важливо виявити цю проблему на ранній стадії.

Недотримання всіх цих правил несе за собою певні наслідки. Але найважливішим вимогою є саме унікальність, оскільки у визначенні показника PageRank від Google, який широко використовується в сучасних алгоритмах роботи пошукових роботів, саме унікальності всіх компонентів сайту приділяється велике значення. Тому необхідно виключити наявність дублів, оскільки це може негативно позначитися на просуванні.

Як ми перевіряємо мета-теги на дублі

Перевірити наявність двох однакових мета-тегів на одній сторінці можна простим механічним способом. Наприклад, відкрити вихідний код, задати в пошуку

Наші фахівці в процесі технічного аудиту сайту використовують різні сервіси, які швидко і безпомилково знайдуть повторювані title і description.  зокрема – спеціальну програму Screaming Frog SEO Spider. Цей незамінний інструмент дозволяє з точністю 100% виявити дублі, і вказати де саме вони присутні.   Зробити перевірку мета-тегів

Спочатку релевантність визначалася виключно за наявності в тексті ключів і їх щільності. У тому числі – і в зазначених мета-тегах. І хоча сьогодні алгоритм роботи пошукових роботів істотно змінився, актуальність тайтл і дескріпшн як і раніше залишається на високому рівні. І при проведенні СЕО аудиту ми приділяємо цьому фактору велике значення.






Зворотній зв'язок: Якщо у вас є питання по розкрутці або просуванню сайту, пишіть нам!

.