+38 (050) 508 30-31
Пн-Пт 9:00-19:00Сайт Візитка | 1000 грн. | Замовити Seo Аудит |
Корпоративний сайт | 1500 грн. | Замовити Seo Аудит |
Інтернет-магазин | 2500 грн. | Замовити Seo Аудит |
Для оцінки релевантності (відповідності запиту користувача) сайту пошукові системи активно використовують ту інформацію, яку надає для них власник ресурсу, а саме - у змісті тієї чи іншої сторінки. Крім цього ретельно досліджувалися title і description – мета-теги, укладені в спеціальний контейнер у вихідному коді
Своїй появі мета-теги зобов'язані Тіму Бернерсу-Лі – одному з засновників інтернет і мови HTML. Їх роль багатогранна, але одна з найголовніших – розповісти пошуковику, про що йде мова на тій або іншій сторінці сайту:
| ![]() |
Так, тайтл відображається в першій сходинці в результатах пошуку, в заголовку браузера, прев'ю поста в соціальних мережах, як заголовок сторінки. І чим більше він буде відповідати запиту користувача, тим вище ймовірність його переходу на ваш сайт.
Не менш важливий і дискрипшн: опис, яке буде відображатися у видачі, як короткий зміст. І чим цікавіше буде воно для користувача, тим вище ймовірність того, що він зацікавиться вашою пропозицією.
Сучасні алгоритми роботів пошукових систем пред'являють до meta ряд вимог, за мірою дотримання яких оцінюється і рівень релевантності. Основні з них:
![]() | Дублювання title і description – це серйозна помилка в СЕО просування. Однакові мета-теги можуть зустрічатися навіть на одній сторінці. Притому що головний принцип просування – вони не повинні повторюватися навіть в межах сайту. Не завжди дублі з'являються з вини неуважності розробника. Нерідкі випадки, коли це відбувається через технічні помилки CMS. Тому при SEO аудиті важливо виявити цю проблему на ранній стадії. |
Недотримання всіх цих правил несе за собою певні наслідки. Але найважливішим вимогою є саме унікальність, оскільки у визначенні показника PageRank від Google, який широко використовується в сучасних алгоритмах роботи пошукових роботів, саме унікальності всіх компонентів сайту приділяється велике значення. Тому необхідно виключити наявність дублів, оскільки це може негативно позначитися на просуванні.
Перевірити наявність двох однакових мета-тегів на одній сторінці можна простим механічним способом. Наприклад, відкрити вихідний код, задати в пошуку
Наші фахівці в процесі технічного аудиту сайту використовують різні сервіси, які швидко і безпомилково знайдуть повторювані title і description. зокрема – спеціальну програму Screaming Frog SEO Spider. Цей незамінний інструмент дозволяє з точністю 100% виявити дублі, і вказати де саме вони присутні. | ![]() |
Спочатку релевантність визначалася виключно за наявності в тексті ключів і їх щільності. У тому числі – і в зазначених мета-тегах. І хоча сьогодні алгоритм роботи пошукових роботів істотно змінився, актуальність тайтл і дескріпшн як і раніше залишається на високому рівні. І при проведенні СЕО аудиту ми приділяємо цьому фактору велике значення.
Корисні статті