Список міст

+38 (050) 508 30-31

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

+38 (097) 565 62-10

RU | UA

Збільшення кількості сторінок


Дуже часто при проведенні СЕО-оптимізації після складання семантичного ядра виявляється, що для одержані в результаті груп ключових слів немає достатньої кількості сторінок. Виходить ситуація, коли для успішного просування ресурс не відповідає необхідним умовам. Але вихід з цієї ситуації є. І його активно використовують фахівці Seostudy.Com.Ua.

Алгоритм роботи пошукових роботів постійно вдосконалюється. Так, якщо вчора ще ваш сайт був в ТОП за якимось запитом, то після внутрішніх змін в роботі краулерів пошукових систем, ви сьогодні себе можете там не знайти. Це означає, що сторінки, показані у видачі раніше, сьогодні вже менш релевантні. Щоб таких ситуацій не виникало вже в процесі активного просування, без широкої структури сайту не обійтися. Досягається це збільшенням кількості сторінок, які будуть максимально відповідати запитам користувачів.   Збільшення кількості сторінок

З цією проблемою доводиться стикатися не тільки на етапі оптимізації, але і навіть після декількох місяців, а то й років, роботи сайту. Але дуже важливо передбачити все ще на старті розкрутки, щоб не втрачати своїх позицій і потім не нести додаткових витрат при їх відвоюванні. Саме для цієї мети нашими фахівцями широко використовується збільшення кількості сторінок.

У чому полягає необхідність у розширенні структури сайту при СЕО оптимізації

Після розбивки ключових слів на групи цей етап актуальне практично для всіх типів сайтів. Виняток становлять одностраничники, і ресурси вузької спрямованості. Навіть форуми при просуванні і ті потребують розширеної структурі. Але і маючи на руках готовий семантичне ядро, завжди є ймовірність, що групи ключів використовуються не ефективно: кожна з них (низькочастотні запити, високочастотні, середньочастотні) для кращого результату потрібно застосовувати грамотно, в залежності від того, який рівень в структурі займає та чи інша сторінка.

Навіщо збільшують кількість сторінок сайту   Існують певні правила використання ключів в залежності від їх частотності. Наприклад, під високочастотні найкраще створювати окремі категорії. По середньо-і низькочастотні – статичні сторінки фільтрів або перетину фільтрів. А ось якщо запит вводиться не більше п'яти разів на місяць, його краще використовувати для конкретної послуги або картки товару (підрозділи не вище третього, а то й четвертого рівня).

Фактично під кожну групу запитів наші фахівці створюють (або використовують наявну) окрему сторінку сайту, яка називається посадкової (Landing Page). При цьому, ми так само враховуємо і наявність філій у компаній або магазинів в регіонах. У цьому випадку кількість лендінгів множиться на кількість міст. І на кожній з них повинен бути присутнім свій, унікальний контент. Як видно з перерахованого, робота ця копітка, але вкрай необхідна для просування.

Розширення структури від Seostudy.Com.Ua – ефективний і професійний етап в СЕО

Не завжди у замовника є розуміння того, що проводити збільшення кількості сторінок дуже важливо для просування. Або ж, багато на підстави створеного фахівцями семантичного ядра, відмахуються від їх послуг, приймаючи рішення виконати цю роботу самостійно. Це помилкове рішення. Для отримання належного ефекту, до всього в СЕО-просування повинен бути професійний підхід: наробивши багато зайвого, можна отримати зворотний ефект. Принцип «чим більше, тим краще, в цьому випадку не працює. Всього має бути в міру.

Для ефективного застосування ключових запитів, їх грамотного розташування та створення саме важливих, а не зайвих сторінок, фахівці Seostudy.Com.Ua проробляють величезний обсяг роботи:

  • Аналізують видачу

  • Ретельно вивчають конкурентів

  • Проводять внутрішній пошук по ресурсу

  • Аналізують спектр ваших послуг чи товарів

  Як правильно збільшити кількість сторінок сайту

Все це вимагає чималих знань і досвіду. Тому на виконання цієї роботи економити немає сенсу: можете зіткнутися з тим, що через рік або два все одно доведеться займатися збільшенням кількості сторінок. Звичайно, це можна зробити і пізніше. Більш того – швидше за все, доведеться робити ще не раз. Але основний обсяг роботи ми рекомендуємо (і виконуємо) на етапі СЕО-оптимізації, щоб якомога раніше отримати потрібний ефект.






Зворотній зв'язок: Якщо у вас є питання по розкрутці або просуванню сайту, пишіть нам!

.